Apply here

06 January 2008

يوجد فرص عمل جيدة بشركة هندسية بحاجة إلى مطورين محترفين بدوام كامل يمتلكون المهارات التالية:

تنفيذ المهام المكلف بها

تحليل النظم مستوى أول (تحليل كامل)

تحليل النظم مستوى ثاني (تحليل جزئي)

تحليل النظم مستوى ثالث (تحليل تنفيذي)

تصميم النظم مستوى أول (تصميم دقيق متكامل بعيد المدى)

تصميم النظم مستوى ثاني (تصميم تقليدي سريع قصير المدى)

التخطيط (وضع خطة تنفيذ)

المهارات التقنية

بناء تطبيقات برمجية

بناء واجهة استخدام ويب

بناء واجهة استخدام ويندوز

بناء نظام متكامل

بناء أنظمة موسعة (مجموعة أنظمة متصلة)

اختبار جودة العمل المنتج

تنفيذ خطة جودة

وضع خطة جودة

هندسة اختبارات جودة

القدرة على إدارة فريق عمل

القدرة غلى إدارة مشروع

جميع المهارات التنفيذية السابقة هي باستخدام تقينة

.NET Framework 2.0 & Visual Studio .NET 2005 & SQL Server 2005

في المقابلة الشخصية سيتم تحديد مستواك التقني وعلى أساسه يتم تحديد المرتب الثابت

المميزات:

يتم تقدير المهارات والكفاءات بشكل مجزي

المرتبات قد تصل إلى فوق 4000 جنيه في خلال سنة (للمتميزين)

ملحوظة: برجاء إرسال فرصة العمل هذه إلى كل من يهمه الأمر.

برجاء إرسال السيرة الذاتية على البريد الإلكتروني التالي:

dpme.solutiondevelo pment@yahoo. com

Power Engineer Vacancy in Areesh
For A Cement Company, Areesh Branch, Required:
- Mechanical Power Engineer
Reuirements:
- Fresh Graduates are Welcomed.
- Computer Skills.
- v.good in English.
To Apply, Please send your C.V to:
Please Write (Power Engineer - Areesh) in subject line.
Good Luck
(Senior) project engineer In Qatar
(Senior) project engineer
Company name : MasterHR Job Field : Civil Engineering Employment type : Full Time Job Description : -Good Commands In English and
Computer.
-Senior project engineers cum project manager 10-15 years experience in contracting companies working in substantial projects.
Job Location : El-Doha, Qatar Submission date : 1/5/2008
Required Candidates
Experience : Min 10 Max 15 Years Gender : Male Education : B.Sc. Engineering Major : Civil Engineering First language : Arabic Degree : Excellent Second language : English Degree : Very good Computer skills : Very good Country of nationality : Egypt Additional requirements : Kindly Send Your C.VTo:
engineering@ masterhr. com With Subject:(Senior) project engineer In(Qatar).
اعلان
============ ========= ======
============ ========= ===
============ ========
============ ======
Company Name: Orchtech
Mailing Address:
hr@orchtech. com
Job Title: Office Manager
Job description:
· Is responsible for all office management functions.
· Preparing time sheets
· Liaise with other agencies and our clients outside Egypt.
· Design filing systems
· Assists the manager in completing and following through on administrative problems and actions after a decision.
· Assists in the formulation, establishment and execution of administrative policies and procedures
· Implements improvement in methods, systems and organization of administrative and other services
· Takes notes and prepares meeting.
· Assists in preparing reports, budgets, contracts and other records and procedures
· Maintains an inventory of office supplies and equipment
· Processes bills for payment
· Supervise administrative support workers, and coordinate administrative support activities.
· Responsible for directing workers and seeing that their jobs are done efficiently.
· Support duties are needed in the departments or company.
· Helps to hire employees and make interviews.
· Responsible for determining salaries and working conditions.
· responsible for reporting to higher management and acting as liaisons between administrative support and the senior management
· Reporting the progress made by the departments in meeting company goals.
· Working on projects and attending meetings.
· Meet demands from top management to make the administrative support operations of their departments run smoothly.
· Meet demands from the employees who may require the manager's time and assistance.
· Responsible of all data must be in the company website.
· Using many software helps me to mange my work in the company
Qualifications:
  • Very good command in English
  • knowledge of office administration
· knowledge of human resource management and supervision
  • Related analytical, administrative/ reception experience sufficient to perform assigned duties
  • Excellent communication and interpersonal skills.
  • Supervisory experience and skills sufficient to direct the activities of administrative support staff and student pool.
  • Ability to work effectively both as part of a team and individually.
  • Exceptional organizational skills sufficient to prioritize and complete assignments and projects independently.
  • Knowledge of and experience using information technology tools.
  • General understanding of budget and accounting processes
Monthly compensation: Subject to Qualification
Location: Giza, Egypt
Working hours: 8:30 to 5 pm
Days Off: Friday and Saturday
Civil Engineering In Qatar
Company name : MasterHR
Job Field : Civil Engineering
Employment type : Full Time
Job Description : -Good Commands In English and Computer.
-Civil engineers 5-7 years experience.
Job Location : El-Doha, Qatar
Submission date : 1/5/2008
Required Candidates
Experience : Min 5 Max 7 Years
Gender : Male
Education : B.Sc. Engineering
Major : Civil Engineering
First language
: Arabic Degree : Excellent
Second language
: English Degree : Very good
Computer skills : Very good
Country of nationality : Egypt
Additional requirements : Kindly Send Your C.V To :
engineering@ masterhr. com Wiht Subject:Civil engineering In Qatar.

Administration Manager with Wipro Limited for Cairo operations

Posted by: "JUNO SRIVASTAVA" junosrivastava@yahoo.co.uk junosrivastava

Sat Jan 5, 2008 4:52 am (PST)

This opening is based out of Cairo, Egypt. Please send your CV to
joinwipro.middleeas t@wipro.com with Position code as Subject of the
mail

Wipro Infotech is a part of the USD 3.47 Billion diversified Wipro
Corporation, with offices across Europe, Middle East, Singapore, US,
Australia, Hong Kong and Taiwan. The Worldwide Headquarters for Wipro
is in Bangalore, India.

Wipro offers comprehensive IT Consultancy, Solutions and Services,
including Systems Integration, Information Systems outsourcing,
Package Implementation, Software Application development and
Maintenance, and Research and development services to Corporations
globally.

We have a Global presence in 35 countries with 44 Global Development
Centre

Wipro Limited is the first PCMM Level 5 and SEI CMM Level 5 certified
IT Services Company globally. Wipro's Global

IT Services business was recently assessed at Level 5 for CMMI V 1.2
across offshore and onsite development centres. Wipro's ADSs are
listed on the New York Stock Exchange, and its equity shares are
listed in India on the Stock Exchange - Mumbai, and the National
Stock Exchange.

We had 77,478 employees as of September 30, 2007, which includes
57,536 employees in our IT Services & Products business and 19,942
employees in our BPO Services business

We have an opening for Administration Manager to be based out of our
development center in Smart Village, Giza, Egypt.

Position: Administration Manager (Position Code - EG-09)

Requirement:

1. Graduate from any discipline
2. Good command over written and spoken English
3. Good knowledge of MS Word and MS Excel

Job Description :

1. Auditing and preparing of local staff social insurance.
2. Maintain personnel files, ensuring that required documentation is
on file
3. Prepare Egyptian staff payroll, including withholding of social
insurance payments and salary taxes
4. Make monthly payments for local short-term staff
5. Maintain records for sick and annual leave for Egyptian long-term
staff
6. Work closely with the Social Insurance Office and Tax Department
to ensure that all required documents are current and up to date
7. Supervise medical insurance account for Egyptian staff including
records and payments
8. Following-up employment official papers
9. Preparing employment and resignation forms.
10. Preparing form "2".
11. Recording, following-up, and organizing the employees' leaves.
12. Transferring, issuing cheques, LGs, and establishing deposits
through dealing with different banks.
13. Setting the company's policies and procedures and assuring its
implementation.

This opening is based out of Cairo, Egypt. Please send your CV to
joinwipro.middleeas t@wipro.com with Position code as Subject of the
mail
(Junior)Accountant
(Junior)Accountant
Company name : MasterHR Job Field : Accounting Employment type : Full Time Job Description : - Experience in accounting programs .
- Good commands in English and
computer.
-Accountants (Junior) 3-5 years Experience preferable in contracting companies .

Job Location : El Doha, Qatar Submission date : 1/5/2008
Required Candidates
Experience : Min 3 Max 5 Years Gender : Male Education : B.Sc. Commerce Major : Accounting First language : Arabic Degree : Excellent Second language : English Degree : Very good Computer skills : Very good Country of nationality : Egypt Additional requirements : Kindly send your C.V to cv@masterhr. com with subject :( Junior) Accountant in Qatar.

اعلنت وزارة الخدمة المدنية بالتعاون مع وزارة التربية والتعليم عن توفر وظائف تعليمية ( للرجال) بالتعليم العام والتربية الخاصة عددها ( 186) وظيفة ثابتة ومعتمدة بميزانية وزارة التربية والتعليم بالمستوى الثاني منها (89) وظيفة مخصصة للتربية الفنية سبق الإعلان عنها ولم يتوفر متقدمون من حملة المؤهلات العلمية المناسبة لها ،وفيمايلي المؤهلات العلمية المطلوبة التي حددتها وزارة التربية والتعليم :
أولاً – المؤهــلات المطلـوبة :
1) وظيفة مدرس :
· الدرجة الجامعية في التخصصات المحددة بالإعلان ( الأولوية للمؤهل التربوي ) .
· الدرجة الجامعية +دبلوم لمدة لا تقل عن سنة في المجال المحدد بالإعلان من التربية الخاصة.
ثانياً :ـ متطلبات القبول :
*المتطلبات الأساسية :
1. أصل وثيقة التخرج أو الشهادة مع صورة منها موضحاً بها التقدير العام والنسبة المئوية أو المعدل التراكمي وتاريخ تحريرها .
2. وثيقةإجتياز المقابلة الشخصية المجراة من قبل وزارة التربية والتعليم.
3. صورة من الهوية الوطنية مع الأصل لمطابقتها .
ومن تتوفر لديه هذه المتطلبات يمكنه التقدم على الوظائف المعلنة
.
* مؤهلات إضافية تتوفر لدى بعض المتقدمين ولاتعد متطلباً أساسياً للقبول :
1. أصل شهادات الخبرة ــ إن وجدت ــ مع صورة منها بشرط أن لاتقل مدتها عن عام دراسي كامل (تسعة أشهر) وأن تكون بطبيعة العمل ومكتسبة بعد المؤهل العلمي المتقدم به للمفاضلة ومصدقة من الجهات التعليمية.
2. التدريب مع صورة منه – إن وجد – وفق الشروط التالية :
1/2ـ أن لاتقل مدته عن شهر .
2/2ـ أن يكون تاريخ الحصول عليه لاحقاً لتاريخ التخرج للمؤهل العلمي المتقدم به للمفاضلة 0
3/2ـ أن يكون التدريب قد تم بأحد المعاهد أو المراكز التدريبية التابعة للأجهزة الحكومية أو في مراكز التدريب غير الحكومية داخل المملكة المرخص لها من الجهات التي تملك الصلاحية وأن تكون دوراتها التدريبية معتمدة من الجهات التي تشرف عليها .
3. أصل وثيقة التعليم الزائد عن المؤهل مع صورة منها لمن يتوفر لديه ذلك .لا يعد التدريب والخبرة والتعليم الزائد من المتطلبات الأساسية للتقديم ، ومن يتوفر لديه أي منها وتنطبق عليه الضوابط سيعطى نقاطاً إضافية بقدر ما لديه
ثالثاً: مكان ومواعيد قبول طلبات التقديم:
مقرات قبول طلبات التقديم:
فروع ومكاتب وزارة الخدمة المدنية بمختلف مناطق ومحافظات المملكة
المواعيد:
من ــ 26/8/1428هــ حتى 28/8/1428هــ
رابعاً: ملاحظات هامة :
1)
يقتصر القبول على المؤهلات والتخصصات وفق الشروط المحددة بالإعلان بما في ذلك الحد الأدنى من التأهيل العلمي 0
2) لن يتم إضافة أو تعديل أي خبرات أو وثائق أخرى للمفاضلة بعد إنتهاء فترة القبول .

الوظائف المطروحة بهذا الاعلان
اولاً : وظائف التعليم العام المتاحة بهذا الاعلان
المادة: التربية الفنية
عدد الوظائف: 89
التخصصات المطلوبة: الدرجة الجامعية في تخصص التربية الفنية
ثانياً: وظائف التربية الخاصة المتاحة بهذا الاعلان
(1)المادة: معلم فصل سمعي
عدد الوظائف: 69
التخصصات المطلوبة:
المؤهلات مرتبة حسب الأفضلية التالية
:
1. بكالوريوس تربية خاصة مسار إعاقة سمعية.
2. مؤهل جامعي + دبلوم تربية خاصة في مجال العوق السمعي لمدة لا تقي عن سنة دراسية.
(2)المادة: معلم فصل فكري
(لمن لم يسبق له التقدم خلال الفترة من 5/8/1428هــ وحتى 14/8/1428هــ)
عدد الوظائف: 28
التخصصات المطلوبة:
تقبل المؤهلات مرتبة حسب الأفضلية:
1. بكالوريوس تربية خاصة (مسار تخلف عقلي).
2. بكالوريوس تربية خاصة عام.
3. مؤهل جامعي +دبلوم تربية خاصة ( مسار فكري) لمدة لا تقل عن سنة.
4. مؤهل جامعي +دبلوم تربية خاصة ( مسار عام) لمدة لا تقل عن سنة
هذه الوظائف مخصصة لخريجي الجامعات اما خريجي كليات المعلمين فيتم تعيينهم من قبل وزارة التربية والتعليم مباشرة

http://www.mcs. gov.sa/Detail. asp?InSectionID= 1747&InNewsItemID= 132552

معهد المانع الصحي
يعلن عن جاجته للوظائف التالية :
1-محاضر أو محاضرة في التمريض من حملة الدكتواره والماجستير في التخصص.
2-مرشدة طلابية من حملة الماجستير او البكالوريوس تخصص تربية وعلم النفس أو اي تخصص مشابه.

فعلى من يجد بنفسه المؤهلات المطلوبة إرسال صورة من شهاداته مع السيرة الذاتية على العنوان التالي:
د./ن. عبدالرزاق
منسق العلاقات الاكاديمية وبرامج التدريب
ص.ب 311 الخبر 31952
الفاكس 038980694
machas06@yahoo. com

************ ********* ********* ********* ****

مطلوب لدى مؤسسة صناعية كبرى بالدمام
المدينة الصناعية الثانية الوظائف التالية:

1- رجال أمن
2- فنيي لحام غاز
3- فنيي تكييف وتبريد
4- فنيي كهرباء
5- سائق عمومي ثقيل
6- مندوب تخليص جمركي

شروط التوظيف :
توفر المؤهل والخبرة المناسبة في نفس المجال
الجنسية السعودية او كفالة قابلة للنقل للمقيمين
القدرة على العمل بالوقت الإضافي عند اللزوم.
القدرة على العمل دوام ليلي عند اللزوم.

يرجى إرسال السيرة الذاتية على فاكس
038123337

************ ********* ********* ******

شركة صناعية تعلن عن جاجتها
لمندوبي مبيعات
جامعي ويجيد اللغة الأنجليزية
ترسل الطلبات إلى فاكس 8142079/03
او epunisteel@yahoo. com

************ ********* ********* ******

تعلن إدارة ميناء الجبيل التجاري
عن رغبتها في شغل الوظائف بمواطنين سعوديين على بند التشغيل فعلى من تتوافر لديه الشروط مراجعة إدارة الشؤون الإدارية بيمناء الجبيل التجاري من الساعة التاسعة صباحا حتى الثانية عشر ظهراً أخر موعد لقبول الطلبات 30/12/1428هـ.

مستشار قانوني بحري
راتب 6500
شهادة جامعية في القانون خبرة 10 سنوات
ـــــــــــــــــ
مستشار عمليات
راتب 7000
شهادة ربان اعالي البحار خبرة 8 سنوات
ــــــــــــــــ
مستشار مالي
راتب 6500
شهادة في المحاسبة وخبرة 5 سنوات


************ ********* ********* ********

فرص وظيفية مميزة بالمنطقة الشرقية

وسطاء تداول الأسهم السعودية والخليجية بالمنطقة الشرقية

ان يكون المتقدم سعودي حاصل على رخصة وسيط تداول الاسهم السعودية و لديه خبرة خمس سنوات
و لديه الاستعداد لحضور المقابلات واجراء الاختبرات الذهنية وتقييم السمات الشخصية والميول الذهنية و اجادة اللغة الانجليزية.

الراتب والحوافز :
رواتب وبدلات مغرية - قروض سكنية - تأمين صحي شامل - نظام ادخار - علاوات سنوية - تدريب داخل وخارج المملكة


فعلى من يجد في نفسه الكفاءة إرسال سيرة الذاتية إلى عناية مستشار الموارد البشرية
فاكس الدمام : 8094525
executive@soukconsu lting.com

************ ********* ********* ********

مطلوب لفندق خمس نجوم بالمنطقة الشرقية بمدينة الاحساء
موظفي مبيعات واستقبال
خبرة لا تقل عن سنتين وإجادة اللغة الانجليزية تحدثا وكتابة ورخصة قيادة سارية المفعول
يرجى ارسال السيرة الذاتية على فاكس 035850688
او alahsa@ihg.com

************ ********* ********* ********

شركة نقل بري كبرى تعلن الوظائف التالية :
محاسب
تسويق
مشرف شحن
تقنية معلومات

حسب الشروط التالية :
مؤهل جامعي مناسب و اجادة اللغة الانجليزية و اجادة الحاسب و خبرة لا تقل عن 3 سنوات

ترسل البيانات إلى :
worldtrans94@ yahoo.com

************ ********* ********* ********

شركة رائدة في مجال المنتجعات تعلن حاجتها إلى :
مقدمي طعام

ان يكون سعودي الجنسية خبرة سابقة حسن المظهر واللباقة في الحديث و يفضل من يجيد اللغة الانجليزية.

رواتب مجزية حسب الخبرة و توفير الرعاية الصحية وتوفير بدل السكن ومميزات اخرى كثيرةز


ترسل السيرة على فاكس : 038902117
او jobs@saudihire. com

************ ********* ********* ****

مستشفى خاص بالمنطقة الشرقية ( الدمام ) بحاجة إلى الوظائف التالية :

استشاري باطنية ومناظير
استشاري اطفال وخدج
اخصائي واخصائية اطفال وخدج
اخصائية جلدية
طبيب عام
مقيمة نسائية وولادة


شهادة الماجستير مع خبرة لا تقل عن خمس سنوات بعد التخصص

ترسل السيرة على ... tghjob@yahoo. com

************ ********* ********* ***

قرص وظيفية بالمنطقة الشرقية

شركة اسماعيل ابو داود التجارية إحدى الشركات السعودية الرائدة في مجال الخدمات اللوجستية
لبيع وتوزيع السلع الإستهلاكية والمواد الغذائية في الوطن العربي ترغب في تدريب وتوظيف الشباب الطموح للعمل في مجال المبيعات للوظائف التالية :

سائقين

عزيزي الشاب .. إذا كنت :
جاداً تقدر العمل وترغب في تطوير الذات ولديك رخصة قيادة عمومي سارية المفعول
نرحب بك ... ولدينا :
رواتب منافسة و تدريب وتطوير وظيفي و بدل سكن و تأمين صحي و حوافز مغرية و تذاكر سفر.


يرجى إرسال السيرة الذاتية على :
فاكس 038336865 او 026432609
عنوان بريدي : شركة اسماعيل ابوداود التجارية المحدودة
الموارد البشرية - ص.ب 227 جدة 21411
او www.abudawoodcareer .com

************ ********* ********* ****

للسعوديين فقط الطامحين في مستقبل واعد
فرص تدريبية منتهية بالتوظيف بالمنطقة الشرقية

المزايا خلال التدريب :
مكافأة شهرية 1500

الشروط المطلوبة :
عدم حصول المتقدم من قبل على دعم صندوق الموارد البشرية
سعويد لا يزيد عن 28 سنة
المؤهل : جميع المؤهلات


الاوراق المطلوبة :
صورة شخصية عدد 3 .. صوة من بطاقة الأحوال + الأصل ... صورة من المؤهل الدراسي + الأصل
إخلاء طرف من مكتب العمل ... شهادة من مكتب التأمينات الاجتماعية.


للتسجيل والاستفسار :
فاكس 038983551
جوال 0543787694
openings2007@ gmail.com

************ ********* ********* ****

شركة التصنيع الوطنية ( التصنيع )

فرص وظيفية
تعلن شركة التصنيع وهي إحدى الشركات الرائدة في مجال البتروكيماويات على مستوى الشرق الاوسط والمملكة عن حاجتها لشغل الوظائف التالية :

ناظر شؤون هندسية - مشرف وردية - مشرف صيانة كهربائية - مشرف صيانة آلات دقيقة - مشرف عقود ودعم - اخصائي مواد - مشرف تطبيقات نظم معلومات - محلل نظام اعالي sap - مهدس صيانة sap plant maintenance - مهندس شبكات وتليفونات برتوكل الانترنت - مهندس ضبط الجودة - مخطط انتاج - مشرف ادراة التخطيط - مشرف الموادر البشرية - مشرف التدريب - مخطط صيانة - مهندس انتاج - مهندس عمليات / مهندس تكم عمليات - مهندس ميكانيكي - مهندس كهربائي - مهندس مشرتيات - اخصائي عقود - مهندس مشتريات - اخصائي تطوير كفاءات وظيفية - اخصائي توظيف.

( شهادة البكلوريوس مطلوبة في الوظائف أعلاه+ خبرة )

أخصائي تشغيل - اخصائي صيانة ميكانيكى - اخصائي صيانة الآلات الدقيقة - مشغل اعلى - مشغلين ( غرف تحكم - مشغل مصنع - مشغل وحدات منافع ) - فني ميكانيكا - فني كهربائي - فني آلات دقيقة

( شهادة الدبلوم للوظائف أعلاه + خبرة )

اخصائي تخليص جمركي - ممثل تخليص جمركي - كاتب اوامر الشحن - موظف متابعة المواد

( شهادة الثانوية مع دبلوم في إدارة الموارد + خبرة )


المزايا :
بجانب نموذج وتطوير وظيفي سوفي يمنح الموظف راتب اساسي ممتاز و مميزات اضافية 10% وبدل مواصلات 15% وبدل نوبة 25% وبدل سكن وعناية طبية شاملة ممتازة و 30.000 قرض زواج ميسر للموظفين السعوديين.


لتعبئة نموذج التوظيف يرجى زيارة : www.tasneejobs. com.sa



************ ********* ********* ***
شركة سبكيم


تعلن شركة سبكيم عن حاجتها لشغل بعض الوظائف .. وللتسجيل في الشركة
يرجى زيارة موقع الشركة التالي .. وتعبئة نموذج التوظيف بعد الذهاب لرابط الوظائف ..

http://www.sipchem. com/default_ ar.asp
=========

( المصدر / جريدة اليوم )
القبول لازال مستمراً للوظائف الهندسية والصحية
لازالت فروع ومكاتب وزارة الخدمة المدنية تستقبل المتقدمين من حملة المؤهلات المناسبة للوظائف بالمرتبتين السابعة والثامنة، بمسمى مهندس ومهندس كهربائي، ووظائف الطب البشري (للرجال والنساء). علماً أن الاستقبال لهذه الوظائف ممن تتوفر لديهم شروط شغلها مستمراً طوال العام وذلك عن طريق فروع ومكاتب وزارة الخدمة المدنية في المدن التالية: (الرياض،جدة،الدمام،أبها،بريدة،المدينة المنورة،تبوك،الجوف، حائل جازان،الباحة،نجران،الحدودالشمالية/عرعر،الطائف،الاحساء،حفر الباطن). وطلبت الوزارة ممن يرغب التقدم لتلك الوظائف اصطحاب الوثائق التالية: - نسخة من المؤهل العلمي مع الأصل للمطابقة وسجل الدرجات موضحاً به التقدير والمعدل. - بطاقة الهوية الوطنية مع نسخة
منها0 - صور شخصية حديثه عدد(4) مقاس(4x6)
Company Name: Orchtech
Mailing Address: hr@orchtech. com
WebSite: www.orchtech. com

Job Title: Accountant

Job description:
- Analyzing revenues, costs, financial liabilities, and
assets, accountants are able to calculate future cash flows fairly
accurately
- Compiles financial information and assists in the
preparation of reports.
- Financial reports such as balance sheets or profit/loss
statements must be maintained and reported to administrators.
- Accountants are experts at preparing and analyzing financial
reports These reports include balance sheets, income and loss
statements, and tax returns.
- must be familiar with the tax laws
- Responsible for compiling and calculating daily sales data
- Analyze financial information and prepare financial reports
to determine or maintain record of assets, liabilities, profit and
loss, tax liability, or other financial activities within an
organization.
- Assist with payroll preparation.

Qualifications:

- Bachelor's degree in accounting
- Must possess good fundamental understanding in all facets of
accounting and be proficient in any computerized bookkeeping system

• Monthly compensation: Subject to Qualification
• Location: Giza, Egypt
• Working hours: 8:30 to 5 pm
• Days Off: Friday and Saturday
AutoCAD instructor
Alslom alikom

For those who are AutoCAD instructors send your CVs on:

mohamed.khamis84@ yahoo.com

The mail title is "AutoCAD instructor" please

experience is preferable
The job is a part time one

Our Company is in Nasr City-Cairo
inux instructor

Alslom alikom

For those who are linux instructors send your CVs on:

mohamed.khamis84@ yahoo.com

The mail title is " Linux instructor" please

experience is preferable
The job is a part time one

Our Company is in Nasr City-Cairo

__._,_.___
شغل في المبيعات في بنك باركليز

ياجماعة انا شغال في المبيعات في بنك باركليز وطالبين ناس كتير ابعته
الس في في الفرع الرئيسي في جاردن سيتي مرتبات كويسة و فرص كتير

__._,_.___
dministration Manager - Wipro Limited, - Smart Village , Cairo
This opening is based out of Cairo, Egypt. Please send your CV to
joinwipro.middleeas t@wipro.com with Position code as Subject of the
mail

Wipro Infotech is a part of the USD 3.47 Billion diversified Wipro
Corporation, with offices across Europe, Middle East, Singapore, US,
Australia, Hong Kong and Taiwan. The Worldwide Headquarters for Wipro
is in Bangalore, India.

Wipro offers comprehensive IT Consultancy, Solutions and Services,
including Systems Integration, Information Systems outsourcing,
Package Implementation, Software Application development and
Maintenance, and Research and development services to Corporations
globally.

We have a Global presence in 35 countries with 44 Global Development
Centre

Wipro Limited is the first PCMM Level 5 and SEI CMM Level 5 certified
IT Services Company globally. Wipro's Global

IT Services business was recently assessed at Level 5 for CMMI V 1.2
across offshore and onsite development centres. Wipro's ADSs are
listed on the New York Stock Exchange, and its equity shares are
listed in India on the Stock Exchange - Mumbai, and the National
Stock Exchange.

We had 77,478 employees as of September 30, 2007, which includes
57,536 employees in our IT Services & Products business and 19,942
employees in our BPO Services business

We have an opening for Administration Manager to be based out of our
development center in Smart Village, Giza, Egypt.

Position: Administration Manager (Position Code - EG-09)

Requirement:

1. Graduate from any discipline
2. Good command over written and spoken English
3. Good knowledge of MS Word and MS Excel

Job Description :

1. Auditing and preparing of local staff social insurance.
2. Maintain personnel files, ensuring that required documentation is
on file
3. Prepare Egyptian staff payroll, including withholding of social
insurance payments and salary taxes
4. Make monthly payments for local short-term staff
5. Maintain records for sick and annual leave for Egyptian long-term
staff
6. Work closely with the Social Insurance Office and Tax Department
to ensure that all required documents are current and up to date
7. Supervise medical insurance account for Egyptian staff including
records and payments
8. Following-up employment official papers
9. Preparing employment and resignation forms.
10. Preparing form "2".
11. Recording, following-up, and organizing the employees' leaves.
12. Transferring, issuing cheques, LGs, and establishing deposits
through dealing with different banks.
13. Setting the company's policies and procedures and assuring its
implementation.

This opening is based out of Cairo, Egypt. Please send your CV to
joinwipro.middleeas t@wipro.com with Position code as Subject of the
mail
شركة صناعية تعمل في مجال الصناعات الغذائية
تطلب
مهندس مكانيكا قوى
مهندس كهرباء
دفعة 2000 وما بعدها
لايشترط الخبرة
يفضل من أهالي بني سويف أو الجيزة
ويوجد مميزات
محاسب حديث التخرج تقدير وكميوتروطموح
سكرتيرة لغة وكمبيوتر
أرسل السي في واكتب الوظيفة المطلوبة وصورة حديثة أن وجدت أفضل
على الايميل التالي
Senior C# Developers
A leading International Internet Company is looking for bright Senior C# Developers to join its team in Alexandria – Egypt only
Requirements
· BSc in Computer Engineering or related Field.
· Excellent knowledge of C#.NET Windows and Web Application Development.
· Excellent Knowledge of ASP.NET
· Excellent Knowledge of SQL and DB design.
· Experience with MS SQL Server 2000 & 2005.
· Minimum Experience 4 years using C#.
· Excellent communication skills.
· Ability to work in a team.
· Ability to lead a team.
· Good command of English language.
· Ability to work under pressure.
· Ability to follow standards.
· Resident in Alexandria is a must .
General Rules
· All available positions are in Alexandria – Egypt.
· All correspondences should be in English.
· Excellent English is a must.
· Any violation of the above mentioned rules will result in us discarding the C.V.
· For more information call 03-5221088.
To Apply
· Only qualified candidates should apply to [REF: SSD-CS] by uploading their C.V. (with a recent photo) and cover letter in the application Page: http://www.bookdepo sitory.co. uk/careers/
· (Don't reply to this email)
We offer a very competitive salary and the opportunity to work for a professional and rapidly expanding company.


Thanks, ...

Ashraf Shawky

Egypt Branch Manager

Elkotob.comPartner of Bookdepository. co.uk
Egypt Branch, Alexandria .

Tel1 : 03-5221088 (Kafr Abdo)

E-mail : asshawky@bookdeposi tory.co.uk

Website: http://www.bookdepo sitory.co. uk

rgently needed
hi all
we are new training center house
and we need Instructors with good skills in these fields:
1- ICDL
2- MCSE or MCSA
3- MCSD or MCAD
4- Adobe
5- Autodesk
6- A+
7- N+
8- CCNA or CCNP
9- Oracle
any one intersted plz send your cv on
hih_ngo@yahoo.com
With subject "HIH Jobs"

and please write you exected rate per hour
Business Finance Instructor Required
One of the largest training companies in Egypt is seeking to hire highly professional instructors for the following:
Business Finance Instructor [Ref: BFINS]
- A graduate of commerce or similar discipline
- Holding a CMA or CFA or post-graduate studies finance
- An MBA is an assist
- At least three years experience in business environment in a financial position
- At least one year experience as an instructor
- Age above 30
Please send your CV IMMEDIATELY to: egrecruitment@ yahoo.com
Please quote the position reference code in the subject field of the message. Any message without the reference code will be directly discarded.
Good luck and best regards.
CCNP & CCNA Instructors Required
One of the largest computer training companies in Egypt is seeking to hire highly professional instructors for the following:
I- CCNP & CCNA Instructors [Ref: CCNPINS] & Ref: CCNAINS].
- Must have at least one year experience of working as Cisco routers engineer
- Should preferably have at least on year of training experience
- Must be CCNP or CCNA certified
- Must pass a training test and a technical test
- Ready to start IMMEDIATELY
Please send your CV IMMEDIATELY to: egrecruitment@ yahoo.com
Please quote the position reference code in the subject field of the message. Any message without the reference code will be directly discarded.
Good luck and best regards.