Apply here

19 February 2008

وظائف بشركات النفط فى المنطقة العربية



شركة الخليج العربي للنفط تعلن عن وظائف شاغرة

شركة أكاكوس للعمليات النفطية تعلن عن وظائف شاغرة

شركة آر . دبليو . ديا. تعلن عن برنامج تدريبي

شركة شل للإنتاج والإستكشاف - ليبيا تعلن عن وظائف شاغرة

شركة إكسون موبيل تعلن عن وظائف شاغرة

شركة بتروكندا تعلن عن وظائف شاغرة

ستات أويل هيدور تعلن عن وظائف شاغرة

إكسون موبيل تعلن عن وظائف شاغرة

الشركة الهندية للنفط تعلن عن وظائف شاغرة

شركة المبروك للعمليات النفطية تعلن عن وظائف شاغرة

شركة بي جي العالمية تعلن عن تمديد الاعلان عن الوظائف شاغرة

شركة توتال سي .بي.تي.إل . تعلن عن وظائف شاغرة

شركة إنبيكس ليبيا المحدودة تعلن عن وظائف شاغرة

اعلان عن وظائف شاغرة بمنظمة الدول المصدرة للنفط

منظمة الدول الافريقية المنتجة للنفط تعلن عن وظيفة مساعد الامين التنفيذي

منظمة الدول المصدرة للنفط أوبك تمديد الاعلان عن وظيفة شاغرة

مطلوب طباخ للعمل في بوفيه تقع بالمبرز بأسرع ما يمكن يتوفر فيه الشروط التالية:

1- سريع الإنجاز ويؤدي العمل بصدق وأمانه وملتزم دينيا

2- ماهر في الطهي أو يتقن أطباق معينة

3- يتحدث اللغة العربية بلباقة ولين ويجيد فن التعامل

4- قادر على التعامل مع الكمبيوتر وتدقيق الحسابات

4- مكان الإقامة الأحساء

5- يهتم بالنظافة الشخصية وغيرها

6- لديه خبرة في تطبيق نظم الجودة في الأطعمة( الهاسب HACCP)

7- أخر موعد لتقدم للوظيفة يوم الأربعاء 27/3/1429هـ

يرجى إرسال السيرة الذاتية على

البريد الإلكتروني: muna_alholimi@yahoo.com

وكتابة مسمى الوظيفة في عنوان الرسالة

مطلوب سواق خاص للعمل:

1- لديه رخصة قيادة ويتقن القيادة الوقائية

2- يتراوح عمره ما بين العشرين والأربعين

3- سعودي الجنسية

4- مكان الإقامة الأحساء

5- حسن السيرة والسلوك

6- أخر موعد لتقدم للوظيفة يوم الأربعاء 27/3/1429هـ

يرجى إرسال السيرة الذاتية على

البريد الإلكتروني: muna_alholimi@yahoo.com

وكتابة مسمى الوظيفة بعنوان الرسالة

مطلوب خياطة للعمل في مشغل للخياطة بأسرع ما يمكن يتوفر فيها الشروط التالية:

1- سريعة الإنجاز وتؤدي العمل بصدق وأمانه وملتزمة دينيا.

2- ماهرة في الخياطة وابتكار الموديلات.

3- تلتزم بالخياطة على بترون.

4- تتحدث اللغة العربية بلباقة ولين وتجيد فن التعامل.

5- تتقبل النقد والتعليم وترغب بتطوير ذاتها.

6- مكان الإقامة الأحساء

أخر موعد لتقدم للوظيفة يوم الأربعاء 27/3/1429هـ

يرجى إرسال السيرة الذاتية على

البريد الإلكتروني: muna_alholimi@yahoo.com

وكتابة المسمى الوظيفي بعنوان الرسالة

مطلوب مزارع للعمل في مزرعة تقع بالشعبة بأسرع ما يمكن يتوفر فيه الشروط التالية:

1- سريع الإنجاز ويؤدي العمل بصدق وأمانه وملتزم دينيا

2- قادر على التعامل مع الكمبيوتر وتدقيق الحسابات

3- لديه خبرة لا تقل عن سنتين من مزرعة تطبق نظام الجودة.

4- يتراوح عمره ما بين 20 إلى 40 سنة

5- مكان الإقامة الأحساء

6- أخر موعد لتقدم للوظيفة يوم الأربعاء 27/3/1429هـ

يرجى إرسال السيرة الذاتية على

البريد الإلكتروني: muna_alholimi@yahoo.com

وكتابة مسمى الوظيفة في عنوان الرسالة

مدير مالى
Company name : MasterHR Job Field : Financial Management Employment type : Full Time Job Description : خبرة لاتقل عن 10 سنوات فى أعمال المحاسبة المالية والمراجعة ومحاسبة التكاليف واعداد الحسابات الختامية .
الاجادة التامة فى استخدام الحاسب الالى .
ذو شخصية قيادية لأدارة فريق العمل بكفاءة Job Location : المنطقة الشمالية - عرعر, Saudi Arabia Submission date : 2/18/2008
Required Candidates
Experience : Min 10 Max 15 Years Gender : Male Education : B.Sc. Commerce Major : Accounting First language : Arabic Degree : Excellent Second language : English Degree : Very good Computer skills : Excellent Country of nationality : Egypt Additional requirements : ترسل السير الذاتية باللغة العربية فقط على الاميل التالى ويكتب فى الموضوع (مدير مالى) sales@masterhr. com
طرحت وزرة الزراعه ممثله في المركز الوطني للبحوث الزراعيه والثروه الحيوانيه الوظائف التاليه
وعددها 21 وظيفه
محللي مختبرات
فني مختبرات
عامل زراعي
سائق معدات زراعيه
طريقه التقديم
عن طريق المركز الوطني لبحوث الزراعه والثروه الحيوانيه في حي المصانع بالرياض
ويمكن الاستفسار عن طريق الهاتف التالي
014576780
ملاحظه
التقديم ينتهي خلال اسبوعين من الان
وظائف مضمونة براتب 3000 ريال

لدى مركز التميمي للتدريب في قطاع

-الفنادق
-خدمات الأعاشة و التغذية
-الأسواق

مميزات التدريب :
-التوظيف مضمون 100 % قبل التدريب.
-مكافأة 1500 ريال أثناء التدريب.
-شهادات معتمدة عند التخرج.
-تدريب فعال وأرشاد أكاديمي.
-التدريب باللغة العربية.

شروط الألتحاق :
-أن تكون عاطل عن العمل
-حاصل على الكفاءة المتوسطة فما فوق
-غير مشترك بالتأمينات الأجتماعية أو منقطع كحد أدنى لمدة ثلاثة شهور

المستندات المطلوبة:
1- شهادة المؤهل الدراسي.
2- بطاقة الأحوال الشخصية.
3- شهادة اشتراك من التأمينات الأجتماعية حديثة التاريخ او تكون بتاريخ نفس اليوم المراد التقديم فيه
4-اخلاء طرف من مكتب العمل.
5- عدد 4 صور شخصية ملونة حديثة.

للاستفسار والتقديم:

تلفون
8610523 03
8610513 03

تحويله 101

ملاحظة : اوقات الأتصال من يوم السبت إلى يوم الأربعاء من الساعة 8 صباحاً إلى الساعة 2 بعد الظهر

رابط الإعلان
http://up3.m5zn. com/uploads/ 0ebc1a4e7f. jpg
Electrical/Computer Fresh Engineers- Alexandria



Post:
IT Specialist

Salary:
750LE to 1050LE according to the location (Inside Alex or Borg EL-Arab)

Where:

شركة الأكاديمية لتكنولوجيا المعلومات (تابعة للأكاديمية العربية)
رقم 9 شارع الفواطم متفرع من شارع السلطان حسين ميدان الخرطوم

Note:
ناصية الشارع بنك HSBC

Contact:
مهندس صديق عماد

Reference:
من طرف المهندسة هبة حسني


Electrical and Computer Engineering Dept. is a must.
Available 70 vacancies
Please submit your CV yourself - Everyday 11:00am to 3:00pm

Feel free to send it to your friends, and try to send it the Electrical department classes mail group as well.
Job opportunitie: 3G RF Planer Instructor
Job opportunities:

Brilliance Tech.Company provides training in several fields like computer, Electrical Engineering, Network, Data basing, Programming and Human Development in Egypt, Cairo, Nasr City need to full fill the following vacancies

*Instructors* * in these fields*

- 3G RF Planer Instructor to Support 3G Planning Graduation Project

Please state the job title in the subject field.

Qualifications:

- Preferred to be certified in his field.

- English language should be good.

- Strong Communication Skills.

- Less than 35 years old.

- Can Work full and part Time.

Fresh graduates are welcomed to apply.
Please send your C.V. to Brilliance.tech. hr@gmail. com

For more information:
Tel: 02 / 22701392
Mob: 0105664002 - 0100602820
Company name : MasterHR Job Field : Management Employment type : Full Time Job Description : مؤهل جامعى بكالوريوس تجارة .
الالمام بأعمال المحاسبة.
الاجادة التامة فى استخدام الحاسب الالى .
خبرة سابقة فى المبيعات ولدية شخصية قيادية لأدارة فرع وتحقيق أهداف المبيعات المحدد من قبل الادارة العليا Job Location : المنطقة الشمالية - عرعر, Saudi Arabia Submission date : 2/18/2008
Required Candidates
Gender : Male Education : B.Sc. Commerce Major : Accounting First language : Arabic Degree : Excellent Second language : English Degree : Very good Computer skills : Excellent Country of nationality : Egypt Additional requirements : ترسل السير الذاتية باللغة العربية فقط على الاميل التالى ويكتب فى الموضوع (مدير فرع) sales@masterhr. com
Company name : MasterHR
Job Field : Sales
Employment type : Full Time
Job Description : مؤهل جامعى - بكالوريوس تجارة .
خبرة سابقة فى المبيعات (التوزيع المباشر)
لدية خبرة جيدة فى قيادة السيارات ورخصة قيادة مصرية سارية .
التوقيع على ايصال أمانة عند حضورة للشركة بالسعودية
Job Location : المنطقة الشمالية - عرعر, Saudi Arabia
Submission date : 2/18/2008
Required Candidates
Gender : Any
First language
: Arabic Degree : Excellent
Second language
: English Degree : good
Country of nationality : Egypt
Additional requirements : ترسل السير الذاتية باللغة العربية فقط على الاميل التالى ويكتب فى الموضوع (موزع) sales@masterhr. com
Company name : MasterHR Job Field : Veterinary Medicine Employment type : Full Time Job Description : لدية خبرة لاتقل عن 10 سنوات فى التربية لدى مزارع الدوجن الحديثة المغلقة .
Job Location : المنطقة الشمالية - عرعر, Saudi Arabia Submission date : 2/18/2008
Required Candidates
Gender : Male Education : B.Sc. Veterinary Medicine First language : Arabic Degree : Excellent Second language : English Degree : Very good Computer skills : Very good Country of nationality : Egypt Additional requirements : ترسل السير الذاتية باللغة العربية فقط على الاميل التالى ويكتب فى الموضوع (طبيب بيطرى) sales@masterhr. com
Oracle ERP Application ( Developer & DBA )
Oracle Financial Suite Consultant


Job Description

Primary Purpose:

Provide customers with in-depth technical product and solution assistance during implementation. May also provide installation support, product training.

Summary of Key Responsibilities:

· Provide functional support for ERP products.

· Answer technical and competitive questions from the channel and potential customers.

· Perform a consulting role for potential customers.

· Traveling to customer site.

· Listening to and determining customer needs.

· Developing a plan to manage and meet the potential customers needs.

· Assist prospects in resolving technical problems.

Technical and Functional Skills Required:


·An advanced understanding of business processes, business automation and the document and information distribution challenges that organizations face is required.

· Demonstrated ability to understand functional concepts and resolve complex functional problems.

· Experience presenting complex functional concepts in a clear manner to customers through implementation period.

· Experience integrating solutions with ERP systems will be an advantage.
·Engineering or computer science university degree preferred.

· A minimum of 1 to 3 years implementation experience.

Behavioral Skills and Competencies Required:

· Must be able to work with others in a team environment to achieve common goals.

·Must be able to work in an unstructured and unregulated environment to achieve individual and personal goals. In other words, this person must be able to work as a self-motivated employee to achieve team and individual objectives.

· Excellent oral and written English plus strong editing, communications and interpersonal skills required.

· Regular and predictable attendance is an essential function of the job.
·Positive attitude and Flexible.
To apply for this position, please submit your resume to :

Additional Information

Experience: 1- 3 Years
Job Location: Giza - Egypt


Fast growing company in field of Marketing & Advertising located in Nasr city seeking:
  1. Web Designer
  • High creativity.
  • Professional in different Web Designing tools Specially Flash.
  • Minimum experience 3 years.
  • Excellent in English language & Computer.
  1. Sales Manager
  • Minimum experience 3 years.
  • Very good in English language & Computer.
  • Excellent Experience in Media and Advertising Agencies and / or IT and Web Development Companies.
Interested candidates with skills/profiles indicated above should send CVs, quoting the job title in the subject field , to the following e-mail address:

Secretary & Office Administration

(SecAdm)

eBSEG (eBusiness Solutions Enabling Group) is one of the highly
specialized companies in developing eBusiness systems operating

out of Egypt and serving Middle East and Africa, specializing in
Building Web, SMS, WAP and IVR Systems.

Secretary & Office Administration (SecAdm)

Job Type: Full Time

Job Requirements: Newly graduated from any Collage

Education Level: B.Sc , BA

Job Field: Secretaries / Office Administration / Tele Sales

Required Experience: 0 to 2 years

Computer Skills: Excellent

Male / Female: Females Only

Job Description Essential duties & responsibilities will include:

- Answers all incoming calls and directs calls to destination.
- Sorts and distributes mail on a daily basis.
- Receives visitors and directs to appropriate person.
- Assists in related projects such as scheduling utilizing Excel and
Adobe PDF writer.
- Handles confidential and non-routine information.
- translating documents, from both English to Arabic and vice versa.
- Well organized, energetic team player, able to take initiative and
multi-task.
- Team Secretarial experience and good knowledge of MS-Office
Products.
- Preparation of Word and Excel documents, including letters, meeting
notes and reports, organization of printing of documents.
- Arrange meetings, including inviting attendees.
- Handles an eCommerce website operations.
- Handles all admin related or other requested tasks.


Job Location: Maadi - Residents close to Maadi area have an
advantage

Send your CV to: secadm@jobs. ebseg.com
Dear All,
A Microsoft Gold Partner and a well known Co. in IT filed needs to fill the following empty positions:
  • Service and Support Engineer
ط Min. 2 years experience in a similar position, Microsoft MCSE 2003 Certification is preferred; graduated from an Engineering college.
ط Experience on Network Security is preferred.
ط Excellent Experience on Hardware.
  • Sales (Hardware).
ط Min. 1 year of experience.
ط Excellent knowledge on stations and servers brands (IBM, Dell, HP, etc...).
ط Self Motivated, Energetic personality, University Degree, good command of English.
· Sales (Software).
ط Min. 1 year of experience.
ط Good Knowledge about Microsoft products.
ط Self Motivated, Energetic personality, University Degree, good command of English.
Please send CVs to the following email address: tech_sal@yahoo. com.
Note: Make your subject as the job you apply for.
IT specailest

great orgnization located in Fayoum looking for the following position as full time and part time , salary will be above market range
- instructor
- IT specialist
- customer service volunteer
Requirements:
· B.Sc. In computer science/ computer Engineering
· 1 Year experience at least
· Very good knowledge of spring technology .
(fayoum candidates are preferred )
Send Your CV to lamyia@best- eg.org 
IT specailest

great orgnization located in Fayoum looking for the following position as full time and part time , salary will be above market range
- instructor
- IT specialist
- customer service volunteer
Requirements:
· B.Sc. In computer science/ computer Engineering
· 1 Year experience at least
· Very good knowledge of spring technology .
(fayoum candidates are preferred )
Send Your CV to lamyia@best- eg.org 

Thank you very much for your valuable Time in reading my mail, Software consultant seeking for:

Title

Description

Location:

Heliopolis, Cairo , Egypt

Job Type:

Permanent

Date Posted:

1- of march 2008

Job Title:

It department: -

ü Web developers c# asp.net ver 2

Web application – web sites developer

reporting service – sql 2005

ü Software Customer support

ü

ü Tester software support

ü

Marketing department :-

ü Tele Sales

ü Senior coordinator Tele sales

ü Secretary

Salary Package

Completive salaries According to proven experience

Working Hours:

40 Hrs / Week

Experience

Min from 1-2 year in the same field

Contact:

softwareconsultant@ link.net

Please rename your resume to be (your name.doc)

*write the title of the position you're applying for (jobs + your full name) in the subject line, any title other than that; the email will be neglected.

*ONLY word format is accepted (.doc), Don't send .zip, .rar, .pdf ... etc.

*ONLY candidates who meet the above requirements are welcomed to apply

Thank you very much for your valuable Time in reading my mail, Software consultant seeking for:

Title

Description

Location:

Heliopolis, Cairo , Egypt

Job Type:

Permanent

Date Posted:

1- of march 2008

Job Title:

It department: -

ü Web developers c# asp.net ver 2

Web application – web sites developer

reporting service – sql 2005

ü Software Customer support

ü

ü Tester software support

ü

Marketing department :-

ü Tele Sales

ü Senior coordinator Tele sales

ü Secretary

Salary Package

Completive salaries According to proven experience

Working Hours:

40 Hrs / Week

Experience

Min from 1-2 year in the same field

Contact:

softwareconsultant@ link.net

Please rename your resume to be (your name.doc)

*write the title of the position you're applying for (jobs + your full name) in the subject line, any title other than that; the email will be neglected.

*ONLY word format is accepted (.doc), Don't send .zip, .rar, .pdf ... etc.

*ONLY candidates who meet the above requirements are welcomed to apply

Job Offer
A computer company working in the field of computers and networks for more than 10 years is looking for the following candidates:
Technical Support / Maintenance Personnel
Age: 25 to 35
Good communication Skills
Very Good Knowledge of Hardware, Software Troubleshooting
Good Knowledge of Networking
Good knowledge of PCs troubleshooting
Able to work Indoor & Outdoor (Indoor & Outdoor Support)
Able to handle customers' calls (Telephone Support)
Good Knowledge of Computer Skills (Word, Excel, PowerPoint, etc.)
Good Knowledge of surfing the internet and emails writing
Good Knowledge of Computer Products / Brands, Networking components, etc.
Ability to handle corporate accounts
Can handle Customers' requests
Resident near to Nasr City
Presentable
Ability to learn more skills
Ability to work under pressure
For more information about the company, please visit the website:
Send CVs to the following email with a recent photo