Find jobs in Canada And Middel East . part time jobs,sales jobs,work jobs,general jobs, management jobs,construction jobs,jobs retail,marketing jobs, accounting jobs,engineering jobs,jobs it,finance jobs, government jobs,healthcare jobs,home jobs,hotel jobs, medical jobs,jobs calgary,jobs nursing,banking jobs, etc ....
Apply here
19 February 2008
مطلوب طباخ للعمل في بوفيه تقع بالمبرز بأسرع ما يمكن يتوفر فيه الشروط التالية:
1- سريع الإنجاز ويؤدي العمل بصدق وأمانه وملتزم دينيا
2- ماهر في الطهي أو يتقن أطباق معينة
3- يتحدث اللغة العربية بلباقة ولين ويجيد فن التعامل
4- قادر على التعامل مع الكمبيوتر وتدقيق الحسابات
4- مكان الإقامة الأحساء
5- يهتم بالنظافة الشخصية وغيرها
6- لديه خبرة في تطبيق نظم الجودة في الأطعمة( الهاسب HACCP)
7- أخر موعد لتقدم للوظيفة يوم الأربعاء 27/3/1429هـ
يرجى إرسال السيرة الذاتية على
البريد الإلكتروني: muna_alholimi@yahoo.com
وكتابة مسمى الوظيفة في عنوان الرسالة
مطلوب سواق خاص للعمل:
1- لديه رخصة قيادة ويتقن القيادة الوقائية
2- يتراوح عمره ما بين العشرين والأربعين
3- سعودي الجنسية
4- مكان الإقامة الأحساء
5- حسن السيرة والسلوك
6- أخر موعد لتقدم للوظيفة يوم الأربعاء 27/3/1429هـ
يرجى إرسال السيرة الذاتية على
البريد الإلكتروني: muna_alholimi@yahoo.com
وكتابة مسمى الوظيفة بعنوان الرسالة
مطلوب خياطة للعمل في مشغل للخياطة بأسرع ما يمكن يتوفر فيها الشروط التالية:
1- سريعة الإنجاز وتؤدي العمل بصدق وأمانه وملتزمة دينيا.
2- ماهرة في الخياطة وابتكار الموديلات.
3- تلتزم بالخياطة على بترون.
4- تتحدث اللغة العربية بلباقة ولين وتجيد فن التعامل.
5- تتقبل النقد والتعليم وترغب بتطوير ذاتها.
6- مكان الإقامة الأحساء
أخر موعد لتقدم للوظيفة يوم الأربعاء 27/3/1429هـ
يرجى إرسال السيرة الذاتية على
البريد الإلكتروني: muna_alholimi@yahoo.com
وكتابة المسمى الوظيفي بعنوان الرسالة
مطلوب مزارع للعمل في مزرعة تقع بالشعبة بأسرع ما يمكن يتوفر فيه الشروط التالية:
1- سريع الإنجاز ويؤدي العمل بصدق وأمانه وملتزم دينيا
2- قادر على التعامل مع الكمبيوتر وتدقيق الحسابات
3- لديه خبرة لا تقل عن سنتين من مزرعة تطبق نظام الجودة.
4- يتراوح عمره ما بين 20 إلى 40 سنة
5- مكان الإقامة الأحساء
6- أخر موعد لتقدم للوظيفة يوم الأربعاء 27/3/1429هـ
يرجى إرسال السيرة الذاتية على
البريد الإلكتروني: muna_alholimi@yahoo.com
وكتابة مسمى الوظيفة في عنوان الرسالة
Company name : MasterHR Job Field : Financial Management Employment type : Full Time Job Description : خبرة لاتقل عن 10 سنوات فى أعمال المحاسبة المالية والمراجعة ومحاسبة التكاليف واعداد الحسابات الختامية .
الاجادة التامة فى استخدام الحاسب الالى .
ذو شخصية قيادية لأدارة فريق العمل بكفاءة Job Location : المنطقة الشمالية - عرعر, Saudi Arabia Submission date : 2/18/2008
Required Candidates
Experience : Min 10 Max 15 Years Gender : Male Education : B.Sc. Commerce Major : Accounting First language : Arabic Degree : Excellent Second language : English Degree : Very good Computer skills : Excellent Country of nationality : Egypt Additional requirements : ترسل السير الذاتية باللغة العربية فقط على الاميل التالى ويكتب فى الموضوع (مدير مالى) sales@masterhr. com
لدى مركز التميمي للتدريب في قطاع
-الفنادق
-خدمات الأعاشة و التغذية
-الأسواق
مميزات التدريب :
-التوظيف مضمون 100 % قبل التدريب.
-مكافأة 1500 ريال أثناء التدريب.
-شهادات معتمدة عند التخرج.
-تدريب فعال وأرشاد أكاديمي.
-التدريب باللغة العربية.
شروط الألتحاق :
-أن تكون عاطل عن العمل
-حاصل على الكفاءة المتوسطة فما فوق
-غير مشترك بالتأمينات الأجتماعية أو منقطع كحد أدنى لمدة ثلاثة شهور
المستندات المطلوبة:
1- شهادة المؤهل الدراسي.
2- بطاقة الأحوال الشخصية.
3- شهادة اشتراك من التأمينات الأجتماعية حديثة التاريخ او تكون بتاريخ نفس اليوم المراد التقديم فيه
4-اخلاء طرف من مكتب العمل.
5- عدد 4 صور شخصية ملونة حديثة.
للاستفسار والتقديم:
تلفون
8610523 03
8610513 03
تحويله 101
ملاحظة : اوقات الأتصال من يوم السبت إلى يوم الأربعاء من الساعة 8 صباحاً إلى الساعة 2 بعد الظهر
رابط الإعلان
http://up3.m5zn. com/uploads/ 0ebc1a4e7f. jpg
IT Specialist
Salary:
750LE to 1050LE according to the location (Inside Alex or Borg EL-Arab)
Where:
رقم 9 شارع الفواطم متفرع من شارع السلطان حسين ميدان الخرطوم
Note:
ناصية الشارع بنك HSBC
Contact:
مهندس صديق عماد
Reference:
من طرف المهندسة هبة حسني
Electrical and Computer Engineering Dept. is a must.
Available 70 vacancies
Please submit your CV yourself - Everyday 11:00am to 3:00pm
Feel free to send it to your friends, and try to send it the Electrical department classes mail group as well.
Brilliance Tech.Company provides training in several fields like computer, Electrical Engineering, Network, Data basing, Programming and Human Development in Egypt, Cairo, Nasr City need to full fill the following vacancies
*Instructors* * in these fields*
- 3G RF Planer Instructor to Support 3G Planning Graduation Project
Please state the job title in the subject field.
Qualifications:
- Preferred to be certified in his field.
- English language should be good.
- Strong Communication Skills.
- Less than 35 years old.
- Can Work full and part Time.
Fresh graduates are welcomed to apply.
Please send your C.V. to Brilliance.tech. hr@gmail. com
For more information:
Tel: 02 / 22701392
Mob: 0105664002 - 0100602820
الالمام بأعمال المحاسبة.
الاجادة التامة فى استخدام الحاسب الالى .
خبرة سابقة فى المبيعات ولدية شخصية قيادية لأدارة فرع وتحقيق أهداف المبيعات المحدد من قبل الادارة العليا Job Location : المنطقة الشمالية - عرعر, Saudi Arabia Submission date : 2/18/2008
Required Candidates
Gender : Male Education : B.Sc. Commerce Major : Accounting First language : Arabic Degree : Excellent Second language : English Degree : Very good Computer skills : Excellent Country of nationality : Egypt Additional requirements : ترسل السير الذاتية باللغة العربية فقط على الاميل التالى ويكتب فى الموضوع (مدير فرع) sales@masterhr. com
| ||||||||||||||||
Required Candidates | ||||||||||||||||
|
Job Location : المنطقة الشمالية - عرعر, Saudi Arabia Submission date : 2/18/2008
Required Candidates
Gender : Male Education : B.Sc. Veterinary Medicine First language : Arabic Degree : Excellent Second language : English Degree : Very good Computer skills : Very good Country of nationality : Egypt Additional requirements : ترسل السير الذاتية باللغة العربية فقط على الاميل التالى ويكتب فى الموضوع (طبيب بيطرى) sales@masterhr. com
Oracle ERP Application ( Developer & DBA ) Oracle Financial Suite Consultant | |||||||||||||||
| |||||||||||||||
Job Description | |||||||||||||||
Primary Purpose:Provide customers with in-depth technical product and solution assistance during implementation. May also provide installation support, product training. Summary of Key Responsibilities:· Provide functional support for ERP products. · Answer technical and competitive questions from the channel and potential customers. · Perform a consulting role for potential customers. · Traveling to customer site. · Listening to and determining customer needs. · Developing a plan to manage and meet the potential customers needs. · Assist prospects in resolving technical problems. Technical and Functional Skills Required:·An advanced understanding of business processes, business automation and the document and information distribution challenges that organizations face is required. · Demonstrated ability to understand functional concepts and resolve complex functional problems. · Experience presenting complex functional concepts in a clear manner to customers through implementation period. · Experience integrating solutions with ERP systems will be an advantage. ·Engineering or computer science university degree preferred. · A minimum of 1 to 3 years implementation experience. Behavioral Skills and Competencies Required:· Must be able to work with others in a team environment to achieve common goals. ·Must be able to work in an unstructured and unregulated environment to achieve individual and personal goals. In other words, this person must be able to work as a self-motivated employee to achieve team and individual objectives. · Excellent oral and written English plus strong editing, communications and interpersonal skills required. · Regular and predictable attendance is an essential function of the job. ·Positive attitude and Flexible. To apply for this position, please submit your resume to : | |||||||||||||||
| |||||||||||||||
|
- Web Designer
- High creativity.
- Professional in different Web Designing tools Specially Flash.
- Minimum experience 3 years.
- Excellent in English language & Computer.
- Sales Manager
- Minimum experience 3 years.
- Very good in English language & Computer.
- Excellent Experience in Media and Advertising Agencies and / or IT and Web Development Companies.
Secretary & Office Administration
eBSEG (eBusiness Solutions Enabling Group) is one of the highly
specialized companies in developing eBusiness systems operating
out of Egypt and serving Middle East and Africa, specializing in
Building Web, SMS, WAP and IVR Systems.
Secretary & Office Administration (SecAdm)
Job Type: Full Time
Job Requirements: Newly graduated from any Collage
Education Level: B.Sc , BA
Job Field: Secretaries / Office Administration / Tele Sales
Required Experience: 0 to 2 years
Computer Skills: Excellent
Male / Female: Females Only
Job Description Essential duties & responsibilities will include:
- Answers all incoming calls and directs calls to destination.
- Sorts and distributes mail on a daily basis.
- Receives visitors and directs to appropriate person.
- Assists in related projects such as scheduling utilizing Excel and
Adobe PDF writer.
- Handles confidential and non-routine information.
- translating documents, from both English to Arabic and vice versa.
- Well organized, energetic team player, able to take initiative and
multi-task.
- Team Secretarial experience and good knowledge of MS-Office
Products.
- Preparation of Word and Excel documents, including letters, meeting
notes and reports, organization of printing of documents.
- Arrange meetings, including inviting attendees.
- Handles an eCommerce website operations.
- Handles all admin related or other requested tasks.
Job Location: Maadi - Residents close to Maadi area have an
advantage
Send your CV to: secadm@jobs. ebseg.com
- Service and Support Engineer
- Sales (Hardware).
great orgnization located in Fayoum looking for the following position as full time and part time , salary will be above market range
Send Your CV to lamyia@best- eg.org
great orgnization located in Fayoum looking for the following position as full time and part time , salary will be above market range
Send Your CV to lamyia@best- eg.org
Thank you very much for your valuable Time in reading my mail, Software consultant seeking for:
Title | Description |
Location: | Heliopolis, Cairo , Egypt |
Job Type: | Permanent |
Date Posted: | 1- of march 2008 |
Job Title: | It department: - ü Web developers c# asp.net ver 2 Web application – web sites developer reporting service – sql 2005
ü Software Customer support ü ü Tester software support ü Marketing department :- ü Tele Sales
ü Senior coordinator Tele sales
ü Secretary
|
Salary Package | Completive salaries According to proven experience |
Working Hours: | 40 Hrs / Week |
Experience | Min from 1-2 year in the same field |
Contact: |
|
Please rename your resume to be (your name.doc)
*write the title of the position you're applying for (jobs + your full name) in the subject line, any title other than that; the email will be neglected.
*ONLY word format is accepted (.doc), Don't send .zip, .rar, .pdf ... etc.
*ONLY candidates who meet the above requirements are welcomed to apply
Thank you very much for your valuable Time in reading my mail, Software consultant seeking for:
Title | Description |
Location: | Heliopolis, Cairo , Egypt |
Job Type: | Permanent |
Date Posted: | 1- of march 2008 |
Job Title: | It department: - ü Web developers c# asp.net ver 2 Web application – web sites developer reporting service – sql 2005
ü Software Customer support ü ü Tester software support ü Marketing department :- ü Tele Sales
ü Senior coordinator Tele sales
ü Secretary
|
Salary Package | Completive salaries According to proven experience |
Working Hours: | 40 Hrs / Week |
Experience | Min from 1-2 year in the same field |
Contact: |
|
Please rename your resume to be (your name.doc)
*write the title of the position you're applying for (jobs + your full name) in the subject line, any title other than that; the email will be neglected.
*ONLY word format is accepted (.doc), Don't send .zip, .rar, .pdf ... etc.
*ONLY candidates who meet the above requirements are welcomed to apply