Apply here

06 June 2008

Human Resources Manager

DUTIES AND RESPONSIBILITIES INCLUDE:
Administer and update various human resource plans and procedures. Plan, organize, and control all activities of the department such as developing department goals, objectives, and systems. Implement and annually update compensation program; rewrite job descriptions as necessary; conduct annual salary surveys and develop salary budget; analyze compensation; monitor performance evaluation program and revise as necessary. Develop, recommend, and implement personnel policies and procedures; prepare and maintain handbook on policies and procedures. Conduct company wide recruitment effort; conduct new-employee orientations. Conduct employee relations counseling, outplacement counseling, and exit interviewing. Write and place advertisements. Establish and maintain department records and reports. Participate in administrative staff meetings and attend other meetings, such as seminars. Maintain company organization charts and employee directory. Evaluate reports, decisions, and results of department in relation to established goals. Recommend new approaches, policies, and procedures to effect continual improvements in efficiency of department and services performed. Performs other incidental and related duties as required and assigned.
EDUCATION AND WORK EXPERIENCE:
A bachelor's degree in a relevant field. Post graduate studies in Human Resource Management and four (4) years experience in the HR field, OR Nine (9) years experience in the HR field. Integrity. Ability to maintain confidentiality and work under pressure. Team player.
Please forward CV's to: cv@phregypt. com
مدير موارد بشرية
المهام الوظيفية:
تطوير و إدارة شتى البرامج و اللوائح الخاصة بإدارة الموارد البشرية. تخطيط و تنظيم و إدارة جميع المهام مثل وضع الأهداف الإستراتيجية و النظم .تنفيذ برنامج المرتبات، و إعادة صياغة التوصيف الوظيفى لشتى الوظائف حسب إحتياج العمل. القيام بعمل دراسة للمرتبات والمزايا الموجودة بسوق العمل و تحليل برنامج المرتبات و المزايا الخاص بالشركة و تحديثه حسب الإحتياج. وضع خطة لتحسين الأداء و الإنتاجية و الخدمة فى الشركة .وضع و تطوير اللوائح الداخلية بالشركة مثل كتيب العاملين و مجلة العاملين و خلافة. وضع خطة و برنامج لإشغال الوظائف الشاغرة بالكفاءات المطلوبة من خلال وضع إعلانات فى جهات مختلفة و حصر بيانات المتقدمين إلى العمل و إختيارهم بناءا على المعايير المطلوبة، ووضع الإمتحانات الخاصة بهم و عمل المقابلات الشخصية معهم. الإشراف على تحديث قواعد البيانات الخاصة بقسم الموارد البشرية. المشاركة فى الإجتماعات المختلفة و حضور الندوات الخارجية. وضع و تحديث الهياكل التنطيمية لكافة الإدارات فى الشركة. تقييم القرارات و النتائج الخاصة بالموارد البشرية بالمقارنة بالأهداف المحددة و إستحداث طرق ووسائل جديدة بهدف تحسين الكفائة العامة للإدارة و الخدمات التى تقدمها للشركة و العاملين و لمجتمع العمل. القيام بأى مهام أخرى تسند من جهة الإدارة.
الخبرة المطلوبة:
شهادة جامعية فى مجال مناسب. درسات متخصصة فى الموارد البشرية و 4 سنوات من الخبرة فى الموارد البشرية أو 9 أعوام من الخبرة فى الموارد البشرية. القدرة على المحافظة على سرية العمل، و العمل بروح الفريق، و تحمل المسؤلية.
Please forward CV's to: cv@phregypt. com

--
Nancy T. Kaysarly, PHR
HR Manager
www.almokhtabar. com
+20.12.33.55. 161
www.phregypt. com

__._,_.___

No comments:

Post a Comment

________________________________________________________________